OT-64 / R2

Velitelské stanoviště OT-64/R2 je upravený OT-64 jako spojovací verze pro zabezpečení velení v motostřeleckém praporu, zaváděn do ČSLA byl v roce 1971. Může vykonávat velení za jízdy po silnici a nebo na místě s využitím rádiových a linkových prostředků.

Základní TTD
Pohotovostní hmotnost: 13880 kg
Max. hmotnost pro plavbu a jízdu na souši: 14850 kg
Světlost podvozku: 400 mm
Max. rychlost na tvrdém podkladu: 94 km/h (naše zkušenost je daleko lepší - rychlejší)
Max. rychlost plavby: 9 km/h
Stoupavost: 70 %
Výška s dvoumetrovými prutovými anténami: 4100 mm



Osádku tvoří 5 osob:

  • velitel vozu
  • řidič
  • střelec
  • starší radista
  • radista
  • + také dva hosti - velitel motostřeleckého praporu a důstojník štábu. Na jednoho člena posádky na palubě se počítá 100kg váhy

Výbava OT-64/R2 se skládá ze soupravy:

  • spojovací uzel R2
  • navigační a pozorovací přístroje
  • elektrické napájení
  • pracoviště velitelů
  • pracovišť řidiče, střelce, radistů
  • pomocné přístroje

Spojovací uzel R2 tvoří :

  • upravená radiostanice R 112
  • R-113
  • R-105d
  • R-105U
  • telefonní přepojovač TÚ-11R
  • telefonní aparáty TP-25
  • antenní filtry a antény
  • a nad levou bočnicí bojového vozu je upevněna sonda rengenometru DP-3 (často se někdo ptá co to je ? )

OT-64 / R2 - muzeum Lešany

/album/3/jaro1968-002-jpg2/ /album/3/jaro1968-003-jpg2/ /album/3/jaro1968-004-jpg2/ /album/3/jaro1968-005-jpg2/

OT-64 / R2 - detaily jiných vozů

/album/4/jaro1968-006-jpg2/ /album/4/jaro1968-007-jpg2/ /album/4/jaro1968-008-jpg2/ /album/4/jaro1968-009-jpg2/ /album/4/jaro1968-010-jpg2/